Saturday, February 14, 2009

.desa yg di rentas

.

.hye kwn3


.im here again .ahaha balik skola je trus trpacak dpn pc neh n start update my blog .aku tatau la nape lately ni aku addicted 2 write blog =p .ari ni ade prtndingan mrntas desa kt skola aku .aku kene jage kt garisan penamat .so awal3 tuh tade la keje pun .juz lepak3 ngan cikgu zaiton n 2org pmbantu kt pntu gate


.tym nk start mrentas desa tuh, cikgu zamri handle streching utk longgar3 kan otot .kang takot tekejut plak budak3 ni tym lari .prtndingan ni di jalankan utk budak3 drjah1 - 6 .so budak sesi pg n ptg sume brkmpul sume .agak rmai la .pening gak aku .bile aku smpai skola je td, sume meluru kt aku .nak salam .huu bagus kan dieorng?

.ha ni aku ade letak pic budak3 drjah 3 ruma merah .doang sibuk soh aku amek gmbr doang .antara nye hammer, shahidan n ipin (soang lg aku x ingat name) huhu .


.oke mule3 prtndingan mrntas desa ni di mulekan dgn budak3 drjah 1 sbb jarak prjalanan doang dekat n utk mengelakkan kesesakkan tym prtndgan ni



.kt atas ni pic budak drjah 1 dh almost smpai ke garisan penamat .kt bwh ni plak pic budak3 drjah 3 tgh tunggu turn utk di lepaskan .cam bese la budak3 yg rapat ngan aku ni mmg suke mencapub bile aku dh start nk snap pic



.oke yg bwh ni plak gmbar budak drjah 3 pmpuan yg dh bersedia utk di lepaskan oleh guru besar ku yg sporting n rawk, cikgu abas~ .huhuhu


.tp yg x beshnye ade brite buruk plak .dalam doang hepi3 n x sabar nk berlari, tibe3 soang anak murid aku jatuh .bru je cikgu abas lepaskan die .sian die .he is hammer shah .budak yg aku ceta kt entry aku yg lepas .bile die jatuh, kaki die luke kt lutut .agak teruk jugak la .die nanges trsedu3 .pdhal tym b4 prtndingan nk start, die la org paling xcited nk lari .budak3 laen sume lari kelam kabut bile wisel di bunyikkan n tolak3 each other so hammer yg jadi mangsa .dah la die kecik .bile die jatuh, aku yg kebetulan ade kt ctu trus amek die n hug die .pujuk die jangan nangesh .huuu



.ha lepas settle kan hammer, aku lepak3 la kt gate tuh smbil3 borak3 ngan cikgu3 yg ade .n smpat la amek gmbr diri sndiri .adehh kebtulan ustaz zunnurain pasan plak .kntoii.malu siut =p .die dh perli3 aku .hehehehe


.huuu pic kt bwh ni plak tym aku tgh nk "tangkap" budak yg smpai sbb nk tentukan die dpt num brp .hee tp ektuali pic ni aku yg snap sndirik .kuikuikui


.prtndngan abes lebey kurang kul10 pastu aku trus lepak kantin, makan bihun sup, tempe goreng, kuih n air tea o iced .pehh mmg kebulur gile .n d best thing is ade org banje .aku x sure sape .mebi cikgu sobri .sbb cikgu3 ni ckp die org kaye~ .ahaha .lepas makan3 loceng pun bunyik n budak3 dh brkmpul kt tmpt assembly sbb nk buat acara penyampaian hadiah utk prtndngan mrntas desa n prtndingan rugby hari tuu



.pic atas ni tym budak3 tu tgh brsorak utk budak3 yg menang .juara keseluruhan adalah ruma hijau!!! ruma aku la tuuu .ahahha bangga~



.ha kt atas ni la rupe piala pusingan tmpt prtama n kedua utk prtndingan mrntas desa td .no 2 yg menang klu x silap aku ruma biru .aku pun x sure .mebi sbb xcited ruma ijau menang .hahaha .oke utk rugby plak, skola aku juara mssd muar .so pasni leh la wakil daerah muar utk ke peringkat negeri .congrat kpd budak3 tu n their coach :)



.kt bwh ni plak saifudin .die dpt no1 ketegori drjah6 tym mrentas desa tadi n oso die masuk prtndngan rugby aritu .so die dpt
2medal .congrat 2him .tp die ruma biru laaa .sob sob sob



.ha tu je kot aku nk ceta kali ni .nnti aku ade ceta latest, aku post lagik ek .kpd yg cam busan tuh, x yah la bace blog aku .sile la tekan alt-f4 oke~

.ahahah daa :)

:) .intanurulfateha

0 comments

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13