Sunday, March 22, 2009

.errr aku TERjumpe oke!

.


.terjumpe gmbar neh tym tgk2 pic lame3
.haha ni la anak gb tuuuu
.ahahahaha Nsem ker?
.mungkin aku agak buta tym kapel ngan die
.ish ish ish sep bek skng da sedar :P
.muahaha :D
.kali ni malas dah nk blur kan muke
.layannnn~

---------------------------------------------------------------------------------------

.dlm dunia ni kite akan tempuh pelbagai dugaan
.mungkin mengenali lelaki di atas adalah dugaan yang paling besar dlm hidup aku
.aku x salahkan takdir
.5 tahun itu sangat lame
.dan aku dpt belajar dr kesilapan
.apape pun past is past
.tiada perasaan lagi kepadanye
.seseorang pnh mengingatkan aku
"kita akan jmpe org yg salah sblum kite akan jmpe org yg btul3 jodoh kite"
.tp aku masih belum jmpe lagi jodoh aku
.mungkin kamu
.kamu
.kamu
.dan
.kamu
*wink*

:) .intanurulfateha

16 comments

aH Lian~@cik ian cumel said...

pergh...
zmn pop ye yeh ka?

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~sis ian

.hahaha mungkin :D

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

bhahaha.zaman blom baligh kot?

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~kf[tp]

.x ah
.ni tym pkcik neh kt poli jb :P

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

bhahaha..sape name dye td?lupe arr

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~kf[tp]

.najib :P

[-suziey-] said...

iye sgt ensem..auwwwwww:p

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~sis suziey

.erkk Nsem ke?
.sile pkai spek oke
.sis rabun teruk neh :P

jiji najiy said...

ehem ehem

itu yg no brp?

lalala~

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~jiji najiy

.err ni yg 1st :D
.dari 3org
.hekhek

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

arrrrrrrrr.....ok2..bdk DKEkn..

opkos aku tak knal bhahahha...

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~kf[tp]

.err x perlu kot kenal
.x penting pown
.muahahhaha :D

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

bhahhahaha........yelahkn...

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~kf][tp]

.iye la kf
.btul :P

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

emmm....betulx3...[gaya upin]

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~kf[tp]

.huhu btul btul btul

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13