Saturday, July 25, 2009

.i'm ok :) *betul, saya tak tipu!*

.

.hai kawan-kawan
.kita bertemu kembali dalam
.segmen mari merapu di dalam blog~

.sebelum saya mahu terus merapu
.saya mahu cakap yang

.saya baru lepas makan cheezy chickaroni


.saya memang sangat-sangat suka

.makan apa-apa yang ber"cheese"

.sangar-sangat yummy oke!

.saya makan seorang sahaja
.tanpa bantuan orang lain untuk habiskan

.magik kan?
.hehehe~

.kat bawah ni ada beberapa gambar
.makanan yang amat sedap ini


MyEm0.Com

.hmm oke sekarang pula~
.saya nak buat kesimpulan
.dari entri-entri lepas
.heee buat apa nak sedih-sedih kan?
.bukan ada orang ambil tahu pun

MyEm0.Com

.kalau tahu pun, buat-buat tak tahu
.so saya pun buat tak tahu juga lah
.kan kan?
.hikhik~

MyEm0.Com

.tak apa laa
.saya dah biasa macam ni
.esok-esok ok laa
.memang ambil masa sedikit untuk ok
.tp i'll be ok soon

.sila abaikan entri-entri jiwa kacau
.yang lepas-lepas tu ek

MyEm0.Com

.saya dah ok dah
.betul!
.saya tak tipu
.hehehe~

.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok
.saya ok

.see?
.saya ok kan?
.heeee~

MyEm0.Com

.ok, mahu tidur awal
.esok mahu pergi meronggeng dengan
.kawan-kawan tersayang

.hmm~
.kadang-kadang kawan lebih memahami kan?
.bersyukur sangat-sangat sebab ada
.kawan-kawan macam mereka

MyEm0.Com

.eh kejap-kejap
.mahu tanya lah~

.kalau kelar tangan pakai pisau,
.boleh mati tak ek?


MyEm0.Com

lalalalalala~
.saya tanya saja
.jangan lah marah
.sekian~

22 comments

ynadona said...

owh nak kelar tgn ek?meh sis kelar kan..sis memang suke suicide nih...miahahahha! ~gelak setan dowh~

cik intanurulfateha said...

~ynadona

.ala sis
.kalau sis yg kelarkan, tu bukan suicide namenye
.huhuhu
.sis bg pinjam pisau je la ek
.nti kite kelar sndiri
.ok? :P

LuVidA^^ said...

yunk..u nk g ane sok?
ngn kwn2 ane..
heheee..
kalu u da ok, bgs r..
namo sedey2 ag k?
.
.
kelar tgn..em..mati kot.
mcm dlm cite..hek

iKa said...

sis ku cyg..
ahahaha..yeayyy!!!
da tipo2 oke!!
ehehe..
sis...
mati kew?
xtawu..
sis try la wat dlu..
bru tawu leh mati or x..
muahahahaha..
=p

cik intanurulfateha said...

~luvida

.g tgk wyg kot
.tp mcm x de ceta best plak
.x pun g karaoke
.u nk ikut?
.hee kuar ngan my besties

.err mati ek?
.tkot la nk buat :P

cik intanurulfateha said...

~ika

.hee bgus gak idea ika tu
.nti sis try ek syg :P

joegrimjow said...

bestkan org slalu amek berat kat kite ni

cik intanurulfateha said...

~joe

.mmg best
.tu pun kalau ade
.kalau x de??
.hmm sgt x best! :(

imheppie said...

btol2 kuar ngan kengkawan mmg besh...
lgik2 kalo dorg yg blanja..
jom ar kita kuar..
cik intan blanje okey hik3

noor afzan said...

ada je owang amek berat..
jgn sesedih lagi yer sis..
kalau sedih, jalan2 la blog owang..
mesti ada cite yang boley wat sis gelak..or at least senyum..

jgn kekelar tgn yer sis..
tak baek wooo~

wanieybintang said...

cuba terjun dari tingkat 15.
rasanya, tak sempat rasa sakit.
tapi tak pasti.
cubalah.
gud luck.
;)

cik intanurulfateha said...

~imheppie

.hee sis
.kite pun org laen yg banje :P

cik intanurulfateha said...

~afzan

.hee oke kak
.kite mmg suke g tgk blog org laen pun! :P

.err mne de kelar-kelar
.kite x la sebodoh org tu
.kite skola :)

cik intanurulfateha said...

~wanieybintang

.haish best tuh!
.esok mahu cri hotel
.tp tolong crikan gigolo
.mahu berseronok-seronok dulu sebelum terjun
.miyahahaha~

kEy said...

hek...baik kelar leher ke kan..
bleh dianggap k0rban trus..
bleh la panggang..
bru bleh mkn kal0 sembelih~

+ erk mkn 0rg? key yg seram bace!

Heidi Shafiq said...

sewel dah ko ni intan..
meh cni aku tepuk dahi ko kuat2..
hahaha..
aku bleh jd gigolo.. :P

LuVidA^^ said...

tgk wayg .. a'ah xde cte bes..
eh..i x suke la chezy makaroni tu..
hehekk..
muak je ase.

[-suziey-] said...

erkk nape cam truk je ni...ape cite ni..ade yg tertinggl ke..

cik intanurulfateha said...

~key

.oit!
.ingat ni raye korban ke? :P

cik intanurulfateha said...

~heidi

.hee anda mahu jd gigola
.ouh tidakkkk
.takottttttttt hahaha

cik intanurulfateha said...

~luvida

.hee sedap la dear!
.i suke makan yg cheese2
.x caye, g tnye hairi :P
.kan sayang kan? :">

cik intanurulfateha said...

~suziey

.hee pnjang cetanye kak
.tp skng dah oke! :)

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13