Monday, July 27, 2009

.silent reader? *hahaha i know you sayang~*

.

.helo kawan-kawan~

.hari ini saya mahu cakap pasal
.the followers
.the readers
.and also the silent reader

.apa-apa pun, thanks to all
.kerana sudi baca blog saya~

.tapi macam kelakar juga
.ada lah seorang silent reader tu
.hari-hari buka blog saya

.bila saya check siapa yang view blog saya,
.mesti ada muka dia!
.hahahaha~

.terima kasih ye tuan-tuan dan cik-cik puan
.saya tahu siapa anda
.tak perlu la hide and seek~

.mungkin mahu mengikuti
.perkembangan saya

.lalalala~
.saya sangat bahagia
.sekian terima kasih :)

.tapi pada saya, buat apa follow blog orang
.tapi tak baca, tak datang melawat

.followers sampai juta-juta pun tak guna
.haish~

.kadang-kadang tak faham apa motif
.mereka berblog

.tapi tak apa lah
.mungkin memang hobi mereka
.follow-follow~

.tapi ada juga yang tak ada blog, atau ada blog
.tapi tak follow blog orang lain

.just suka-suka mahu baca
.tuh kira oke lah

.mahu cari info baru barangkali

.tapi seronok juga blogwalking
.ataupun bloghopping
.boleh dapat ramai kawan baru

.tapi saya paling tak suka bila orang tu
.masuk blog saya, kemudian suruh saya
.follow mereka semula

.alasan?
.sebab beliau dah follow saya,
.so saya kena lah follow beliau!

.haish~
.mana boleh macam tu
.terpulang kepada individu masing-masing
.mahu follow atau tidak
.bukan paksaan
.kena lah rela hati

.berblog bukan sekadar mahu
.mendapat ramai followers

.saya bukan macam tu!
.pada saya, berblog hanya untuk berkongsi
.pengalaman,
.pelajaran
.dan apa-apa juga yang berguna

.tapi lain orang lain cara
.rambut sama hitam
.hati lain-lain
.tapi rambut saya
.tak berapa hitam sekarang ni
.hehehehe~

.oke, sehingga bertemu di lain episod
.saya mahu continue kerja

.daa duu~

28 comments

ezza said...

panjang betul angah membebel ari ni.....

adibahrisha said...

hoho kita pun suke lagu ni.aritu kat ms kita pun letak lagu ni. sweetkan lyrics dia?

ZARA 札拉 said...

woot!

cinta u sayang!!

khaLifah feDi said...

wey intan pds n3 ko yg nie ..!!!

CIK NATTY ツ said...

hehe. saye follow anda kerana anda HOT! :)

cik intanurulfateha said...

~ezza

.ni bru intro neh
.kang nti bebile angah buat lg pnjang oke! :P

cik intanurulfateha said...

~adibahrisha

.a'ah best! :)

cik intanurulfateha said...

~zara

.heee chenta kamu jua~ :-*

cik intanurulfateha said...

~kf

.hee pedas ke?
.g minum air masak byk3 huhu

cik intanurulfateha said...

~cik natty syg

.i tak HOT, im cool~ :P

~miszirdawaty~ said...

ups...aku kah???
suka bLog kamu..
heh!

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

bab follow menfollow tuh aisumi sokong sgt..

xperlu nk suro2.. if apa yg ditulis tu menarik sure kite follow..

^_^

cik intanurulfateha said...

~mizirdawati

.hee bukan kamu
.adalah cik puan itu :P

cik intanurulfateha said...

~aisumi

.hee btul btul btul :)

LuVidA^^ said...

syg i stuju..
wtpe nk ade folowers rmai2...tp x mjalan kan tugas..cecehhh..:P
silet reader..oh..i tau..i tau..sape..kehkeh :P

noor afzan said...

haha~
seronok kalau ada yang suke baca blog kite..
tinggal jejak..
tapi xleh la nak paksakan..

cik intanurulfateha said...

~luvida

.wahh anda nie smua tahu
.anda ade magik kah? :P

cik intanurulfateha said...

~afzan

.hee a'ah btul :)

CIK NATTY ツ said...

babe, i pinjam tajuk entry u nih eh. hee :)

cik intanurulfateha said...

~cik natty syg

.pinjam la dear ;)

hannie_luv_vespa said...

saya tergolong ker dalam silent reader itu??

cik intanurulfateha said...

~hannie luv vespa

.silent reader is org yg bce blog tp x tinggalkan jejak
.kire setiap hari tgk, bz body hal org
.org mcm tu pun ade ke?

Heidi Shafiq said...

jgn follow saye...! tolonglah..!
saye tau saye kacak..!
:P
kihkihkih...

cik intanurulfateha said...

~heidi

.ahhaah kite nk follow bumble bee awk je :P

+blacKangelz+ said...

ngee~ mari2 besame2 tinggalkan jejak di sana sini..

~wee! menusuk owh enry nie..hihihi

cik intanurulfateha said...

~blackangelz

.hee jgn terasa dik
.x maksudkan kamu pun :P

Yern Ain said...

sooo true cik intan!

x paham gak motif dorg2 yg tetibe dtg n swuh follow.

klu belog best x pe gk.

ni belog jualan lgsng. adeh!

cik intanurulfateha said...

~yern ain

.hahaha tau xpe yern
.sabo je le
.x kan nk g serang sekor2
.huhuhu~

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13