Thursday, August 27, 2009

.ATTENTION!!! *mari beli~ mari beli ^^*

.

.jeng jeng jeng~~

.saya dengan rasa rendah diri
.dan rasa bangganya
.akan mengumumkan
.tarikh hari raya puasa
.pembukaan blogshop saya
.kuikuikui

.malu pula rasanya mahu jual-jual :">
.tak biasa lah

.tak de laa
.sebenarnya tolong mama saya saja
.beliau suruh saya tolong jualkan

.Coco-Camila VCO.
.minyak kelapa anak dara


.minyak ini bagus untuk kesihatan
.dan yang penting, di jamin HALAL

.untuk itu, saya menjemput dan mempersilakan
.anda-anda semua ke blogshop saya

.mari singgah
.tengok-tengok dulu
.tak beli tak apa~
.tapi kalau beli lagi bagus ^^
.heeee ;p

.kerjasama anda semua amatlah saya hargai

18 comments

Paan said...

Tempah baju boleh gak ke kat sini kak?

cik intanurulfateha said...

~paan

.nk kene blasah x?

CIK NATTY ツ said...

haha. sian kat paan tu.

neway, minyak ni utk ape u? ;)

cik intanurulfateha said...

~cik natty

.minyak ni multipurpose
.bole gak buat minyak senyonyong
.eh tak tak
.mcm2 kegunaan die
.bole rawat sakit kulit, tumit merekah
.mcm2 la
.i ade mention kt blogshop i tu
.jgn malas
.pegi bace sndiri
.cekgu mne leh malas2 ;p

CIK NATTY ツ said...

baekla, teacher intan. XP

cik intanurulfateha said...

~cik natty

.heee ;p

LuVidA^^ said...

ouh..blogshop..
hehekk..
ala..minyak..
niage la ayam percik ke..time2 pose ni.. :D

cik intanurulfateha said...

~luvida

.hahaha klu ayam percik, cmno nk pos
.hakhak ;p

n0n0n said...

VCO....urghhh...teringat dlu kne paksa ngan bos kat tempat praktikal...abis sbotol aku minum....tp minyak ni multi function kn?kalo nk wat minyak pengasih or minyak wangi leh x?wakakakakaka...jap lg kompom aku kne marah ni....anyway nice effort...keep up the good job..hope cekgu sukses menjadi bisneswoman maya...

cik intanurulfateha said...

~n0n0n

.nk pakse awk beli jugak bole x?
.a'ah, die multi purpose
.huhu
.beli laaa
.bagi kt mak
.mesti mak syg lebey ;p

n0n0n said...

ayark....brape hengget?email la aku flyers sumer bagai ttg produk....nnt aku fikirkan....

Nurul said...

wa.. da jadi bisnes women or bisnes girl? heheh~ :)

cik intanurulfateha said...

~n0n0n

.alaa sebotol bru rm30, 110ml
.hiks
.eh tak pe la
.x pakse tauu
.saje je tu tadik
.x buat lagik flyers
.juz bru siap blog
.tenks ek sbb follow blogshop tu ;)

cik intanurulfateha said...

~nurul

.tolong mak la sis :)

n0n0n said...

buat la flyers skali nnt...rm30 ye?leh utk kuruskan badan x?kalo bleh,mmg terasa nk beli ni....ok la cekgu...nk wat keje...

cik intanurulfateha said...

~n0n0n

.okes
.nti kite buat flyers ek! ;)

LuVidA^^ said...

kurus kan badan?
hakhak nonon ni.
nk kene sekeh ni. :P
pssttt...i pon nak..kalau ade :P

cik intanurulfateha said...

~luvida

.hiks yunk
.mmg bole kuruskan bdan
.meh la beli satu! ^^

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13