Friday, August 7, 2009

.kalau kantoi, mahu buat apa ya? *mesti lah buat muka tak bersalah! hehe*

.

.hi kawan-kawan~

.ouh penatnya hari ni!
.baru balik sekolah, terus mahu update
.sebab petang ni ada majlis solat hajat
.takut tak sempat mahu berblogging malam ni

*pakai mask pun still nampak comel kan? ;p*

.mahu update pasal semalam dulu .petang semalam, around 5.30 pm, saya ikut along pergi kedai jual haiwan peliharaan .tak tahu la kenapa tiba-tiba along gedik mahu bela kura-kura .so layan saja la .kami smpai kedai tu dalam puku 6.15 pm .so pilih la 2 ketul kura-kura kecil .tersangat la kecil .seketul rm5 .then beli bekas simpan kura-kura tu .along beli yang kaca, nampak la cantik sikit .rm22 sahaja then beli makanan kura-kura tu rm10 .so total rm42 .membazir kan?

*kedai haiwan tersebut*

.kedai haiwan = busuk .erk saya tak lalu sebenarnya mahu masuk .tapi takkan mahu duduk dalam "bumble bee" along saja .bosan ah~ .err time pilih-pilih kura-kura tu, saya nampak kelibat seorang lelaki .macam kenal .usha lama-lama rupanya GPK sekolah yang saya mengajar sekarang,
hj azman .alamak! saya freehair .mula-mula rasa macam nak menyorok di sebalik aquarium ikan tapi since beliau da nampak saya, saya senyum je lah .dia tegur saya, nak beli apa? .saya cakap la teman kakak beli kura-kura .then dia gelak-gelak .dia cakap nak buat ulam ke? .sebab kura-kura tuh kecil gila .hahaha~

.sori lah sebab tak ambil gambar kura-kura tu .esok saja lah~ huhuhu .ha along namakan kura-kura tu "qurue & qury" .ntah apa-apa je~ .heee .err pasal kantoi dengan haji azman tu, saya buat-buat cool .dan berdoa agar tak jumpa dia time kat sekolah esok *hari ini la maksudnya* .then memang tak jumpa pun tadi .huhuhu~ .banyak lagi tempat, boleh pula dia pergi kedai yang sama .hampeh betul .hehehe .kalau lah tahu hj azman nak pergi kedai tu, saya tak buka mask yang saya pakai dalam kereta .huuu~

.then semalam balik dari beli kura-kura tu, along belanja mekdi .saya makan set
quater pounder dengan apple pie .ouh apple pie sangat yummy! :) .harap-harap hari ni ada orang belanja lagi ;p

*mahu makan apple pie lagi!*

.ok pagi tadi macam biasa, ok saja .ada 3 kelas .2 kelas pertama ok, tapi kelas terakhir macam
haram .masuk kelas, mereka buat tak tahu je .mereka kelas hujung .budak-budak perempuan pun muka ketat gila .sabar je lah .haish muka semua macam bagus .saya memang tak buat lawak langsung .dah doang semua muka ketat, saya lagi lah ketat! .lantak dieorang lah .actually tadi firdaus dan kak maisarah ada pesan, kalau masuk kelas tu, *kelas 4 K2* jangan senyum .kalau tengah ajar kat depan dan dieorang buat bising kat belakang, tu perkara biasa .time saya masuk kelas tadi, ada seorang budak lelaki tengah landing atas meja guru .kurang ajar kan? .nasib baik la saya penyabar orangnya ;p

*muka nampak penyabar kan? ;p*

.ok lah kawan-kawan
.itu saja mahu update
.nak rehat-rehat kejap
.lepas asar nanti dah kena pergi sekolah
.untuk program solat hajat

.sekian~

14 comments

DIK AN said...

Pakai mask macam mana nak nampak muka, kak. Cemana nak tau comel ke tak. Ngeeee...

Kolej saya makin parah H1N1. Tapi pekeliling still x keluar2 lagi. Saya jadi risau. Dah ada yang mati.

joegrimjow said...

solat hajat kene khusyuk ya

cik intanurulfateha said...

~dik an

.hee tgk btul2
.still nmpak comel la dik ;p

.err apsal x kuar pekeliling
.bahyenyeeee
.komplen la!

cik intanurulfateha said...

~joe

.baek! :)

Usagi Tsukino said...

wahahah ku knl kedai jual kuma kuma tu... slalu gak ku g ngn bapak ku..

ni ade petua nk berhadapn ngn budak2 klas ujung...

#bwk jer pengetua klo time ngajo.. xpon cekgu displin.. kn sng.. gerenti senyap.. tp seblm tu pastikan anda ade skandal la ngn cekgu tu.. huuuuhh

cik intanurulfateha said...

~usagi tsukino

.mne leh skndal dgn pengetua
.bahye woo ;p

.malasnye mahu masuk kelas hujung tu :(

noor afzan said...

mencabar nyer..
satu kelas yang paling pandai..
satu lagi kelas paling ujung..
huhu~

ye, sebagai cikgu sabar itu la kunci kejayaaan..
chaiyok2..
cantik la tudung pink kamoo~

cik intanurulfateha said...

~afzan

.mmg sgt2 mncabar
.saye mmg penyabar kak ;p

.err santek ek?
.sgt susah mau pakai T.T
.ambil mase 8 jam T.T

.: wan r0hayaty :. said...

bru tau ke remaja skg kuarang ajor??
cam s**l jew,,
(yg berkate ni mcm bukn remaja je,,ngeh3)

cik intanurulfateha said...

~wan

.haha tau xpe ;p

LuVidA^^ said...

nk tgk kure2....nak..nak..
:P

ganas nye siap landing ats meje huhukk..
sebat je bontot die cekgu intan!
:P~

LuVidA^^ said...

rindu quarter pounder..huhukk..i x penah mam epel pai ni..cedap eh..

cik intanurulfateha said...

~luvida

.hee takot la nk sebat ;p
.kang i kene sebat balik :))

cik intanurulfateha said...

~luvida

.sedap!
.dlu i x suke tp skng i suke sgt2
.lg2 makan panas2
.yummy! :)

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13