Thursday, August 20, 2009

.mandi perfume asap~ huhu

.

.selamat malam kawan-kawan

.over pula hari ni
.mahu post entry banyak-banyak
.hahaha~

.tapi saya punya pasal lah!
.blog saya kot ;p

.tadi kami ber"bbq"
.ber"bbq" simple-simple sahaja

.sila layan gambar seperti biasa
.dan jangan muntah, juga seperti biasa
.heee~

.scroll down.

.ayam yang telah di perap
*geli pula tengok lama-lama heee*

.arang yang di bakar

.ayam yang di susun dalam
.kertas aluminium
*huuu tangan siapa tuh? ;p*

.ayam yang sedang di bakar

.memperkenalkan~
.tukang bakar ayam
.merangkap adik saya
.encik yeop ;p

.tukang penyibuk no1
.saya lah tuh!
.sila abaikan kotak-kotak
.di gambar itu ye
.hahaha~ ;D

.tukang penyibuk no 2
.eksen saja dia ni
.rasa mahu panggang beliau saja! ;p
.mesti sedap kan? hahaha!

.ni adik saya
.esok beliau ada percubaan PMR
.paper matematik
.haruslah saya sebagai cikgu
.paksa beliau buat revision
.duduk pun sopan je
.hahaha~ ;p

.ni baru lelaki sejati
.tadi tu saja gedik mahu duduk bersimpuh ;p

.ayam yang sudah di bakar

.pinggan, ayam dan blackpepper sos saya :)

.mushroom soup yang menyelerakan!
.emmm yummy! ;)

.mari makan sup :)
.abaikan kotak-kotak itu ye~

.itu saja mahu update
.mahu tidur awal~
.esok merupakan hari terakhir di sekolah
.dan saya akan bercuti untuk seminggu!

.selamat datang cuti sekolah
.dan
.salam ramadhan :)

18 comments

cik eykameow :) said...

waaa hppy nyer bbq bsme keluarga terchenta! aww. cemburu menghantui saya..lalala~

Mimi said...

wah.
sdapnya ayammm..
mahu ayam jugak.
slamat titon n bangun awal cik intan~

Ezad said...

erm... bbq... x jemput huhu...

nway yang kotak2 tue..
kite tau nape... lalala....

Pengetue!!!.. teng0k tue.. teacher cekci...

green said...

ingatkan dak2 sekolah je yg excited bile cuti sekolah..
heheh

selmat berpuase..

cik intanurulfateha said...

~eyka

.heee x mo jelesh sayang
.meh jd family sis
.eyka ade abg umur 23 tahun keatas x? ;p

cik intanurulfateha said...

~cik mimi

.heee tenks! :)
.dah bngun dah pown ;p

cik intanurulfateha said...

~ezad

.cheh
.die neh mmg kaki repot lah! ;p

cik intanurulfateha said...

~green

.cekgu2 lagi over excited sbnrnye ;p

setiasahabat said...

selamat bercuti n selamat berpuasa

cik intanurulfateha said...

~setiasahabat

.salam ramadhan kembali! :)

Pais Chaos said...

babi q x de? haha

cik intanurulfateha said...

~pais

.hehe x de
.pais q ade ;p

noor afzan said...

hehe~
suke saya bile cuti sekolah..
jalan lengang je pagi2 ke office..
lalalala~

cik intanurulfateha said...

~afzan

.hee kite suke sbb leh tido lame2
.hahaha ;p

milimilo said...

sdpnye

mohdhairihassan said...

baek
saya ABAIKAN kotak-kotak tu
dan seperti yg anda katakan,
hanya saya SEORANG je yg tgk anda pkai short.
~end~

cik intanurulfateha said...

~milimilo

.hee mmg sedap :)

cik intanurulfateha said...

~b ku syg

.hmm oke~

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13