Saturday, August 1, 2009

.im a temporary teacher :)

.

.helo kawan-kawan~

.mahu update sikit saja
.tak boleh tidur pula malam ni
*sigh*

.elaun translator dah dapat
.offer jadi guru sementara
.tu pun saya dapat

.tadi kerani datang ruma,
.dia yang inform

.alhamdulillah~
.syukur sangat-sangat

.so isnin ni saya kena standby
.huu happy nya!

MyEm0.Com

.petang tadi saya keluar dengan along
.dia mahu beli barang-barang sikit
.saya pun mahu beli segala bagai pen
.pen saya
si pendek chacha dah ambil
.sekali dengan pencil case dia ambil
.kira dah hak milik kekal dia lah tu

*si pendek*

.so saya beli pen, pembaris, gam
.liquid paper, pemadam n writing pad
.saya pun tak tahu kenapa saya
.beli writing pad huhu~
.total dah rm32

.saya pun pelik kenapa mahal sangat
.maybe sebab semua brand pilot kot
.along ada pencil case yang belum guna
.so dia nak bagi saya
.saving sikit dekat situ
.yay!~

.so this monday, im gonna be a teacher back
.wish me luck ek kawan-kawan

.nervous sebenarnya kena ajar english
.kena ajar form4 atau form5 pula tu
.dah lah english terabur
.pening-pening :(
*sigh sigh sigh*

.kalau lah wonderpets tu wujud kan bagus
.huhuhu~

14 comments

Mr.Homosapiensz said...

goodluck jadi cikgu!

nnti masuk kelas bg intro awal2..

"saya dh ada pakwe..jgn brani2 ngorat saya.." hehhe...

cik intanurulfateha said...

~mr homosapiensz

.hahaha segan la nk bg intro cmtu :P

ZARA 札拉 said...

huwaa!

mengapa kamu sudah dapat?

zara mau juga~

cik intanurulfateha said...

~zara

.try la kol ppd syg
.then cube usha mane2 skola yg ade cikgu cuti

khaLifah feDi said...

wah cikgu instat nie..emm gud luck !!!

cik intanurulfateha said...

~kf

.hee tenks kf! :)

+blacKangelz+ said...

Tumpang lalu cikgu..hehehe

Erm,awal lagi nie..

so..slamat pagi cikgu!!

ngee~Gud luck owh!!

cik intanurulfateha said...

~blackangelz

.hee tenkiu! :)

LuVidA^^ said...

hehhe..beli alas tulis..
:D
lame x tgk chacha..kiss sket..huahua~
gud lux yunk..
jd tecer yg baek tau..
jgn kne buli ngn student u sudeh..hahhaa
:D

cik intanurulfateha said...

~luvida

.hee nnti i buat entry psal die ek :P

noor afzan said...

intan..
waahh..congrats dear..
cikgu..kena byk sabar la yer..
bape lama ek ganti ?
3 months yer?

cik intanurulfateha said...

~afzan

.x sure la kak
.2bulan kot
.tenks kak! :)

Heidi Shafiq said...

intan jadi chekgu?
abis la rosak budak2 tu.. :P

cik intanurulfateha said...

~heidi

.eleh klu anda yg jd cekgu, lg rosak ;p

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13