Tuesday, August 11, 2009

.saya terkesima! *eh macam geli pula tajuk entry macam ni hehe*

.

.hai kawan-kawan~

.kelas hari ni start pukul 10.30 am .dari pagi tu saya prepare lesson plan .so lepas settle saya turun la ke kantin .around 9.20 am .saya makan nasi hujan panas .tatahu la mengapa nasi tu nama macam tu .hujan panas tu warna warni ke? .musykil betul .oke kita layan nasi tu oke! ;p

.sila scroll gambar di bawah.

.sedap woo nasi neh!

.saya order teh o ais
.tapi dia bagi teh o ais limau
.uwaaa masam! :(

.saya settle makan around 10.15 am .then nak balik bilik guru .tapi stuck kat satu taman ni .huu pada saya, ianya cantik sangat~ .sangat-sangat suka tengok lukisan mural kat taman tu .saya terkesima seketika huhu .very colourful .then saya lepak la dengan students saya .tengok dia buat homework yang tak siap huhu~

.sila scroll gambar di bawah.

.ni lorong anti dadah
.lorong ni menghala ke kantin
*lorong keinsafan*

.tangga tu menghala ke kantin

.karya students

.mural tentang rokok

.air terjun buatan

.taman cendawan

.kat sini ada kerusi & meja
.untuk lepak-lepak study

.dekat tengah-tengah tu
.ada tangki najis ;p

.haruslah enterprame sekejap
.teacher intan yang comel ;p

.then bila loceng bunyi pukul10.30, saya pun terus la masuk kelas 4 ST .mereka baru lepak waktu PJ so semua panas .nasib baik la saya cikgu yang baik .saya cakap, semua students masuk bilik media .bilik tu ada aircond~ huu i like! :) .baru la semangat sikit mahu mengajar ;p *alasan saja ni*

.sila scroll gambar di bawah.

.saya ajar english literature
.short stories
*looking for a rain god*

.tengah fahamkan tulisan saya
.yang buruk
cantik di white board ;p

.ni kelas 4ST
.budak-budak oke~
.tak nakal sangat

.siap duduk kat lantai lagi! ;p

.the great
cute teacher ;p
.time ni dieorang semua dah keluar
.dari bilik media huhu
.segan nak posing bagai bila ramai orang ;p
.tinggal 2 ketul budak tengah salin notes
.dera dieorang suruh snap picca saya ;p

.heee cumel kan? ;p
.suka pula pakai tudung syria
.yang saya beli dengan cik zira neh

.hee itu saja mahu update .penat lah~ .saya mahu tidur .esok kelas full .so hari ni kena topup tidur siap-siap ;p

.sekian~
daa!


18 comments

hazirah abdul rahman said...

hehe,,comel la intan pakai tdg tuh,,macam sesuai sangat,,nanti ade stok baru beli lagi ea,,sng nak pakai gi skola,,

seyes comel,,=)

Ezad said...

hurm.. best lak tng0k skulah tu mcm2 ade.. full of kalerpull... huhu..

.Mase ezad skulah2 dulu xde cam tue p0n.. yg ade cume awek2..cun je.. tu p0n eksen bagus...

kal0 nk g lepak2.. kat skulah tue boleh x, teacher Intan.. date ke.. hehe..

Nur Fatehah said...

cikgu vogue niiiiiiiiiiiiii.....
bgambar jeeeee.......
baik tnye student2 tu kot2 diorg ade blog gak kan...
msti die pos dlm blog "cikgu aku ni bgambar jeeeee...amik gmbr ak xpe gak.."

hahaha...baik soal siasat..

cik intanurulfateha said...

~cik zira

.hee tenks zira! :)

cik intanurulfateha said...

~ezad

.ezad skola pondok
.mmg la x de
.maen pondok2 bole la ;p

.mne bole datink
.haish x de sivik langsung
.kasi teacher intan datink dlu oke ;p

cik intanurulfateha said...

~fatehah

.da tnye awal2 dah
.frenster pun x de
.hahahaha :))

ZARA 札拉 said...

amboih~

lawa sekolah kak~

hehehe~

cik intanurulfateha said...

~zara

.huhu tau xpe ;p

Razman said...

kalau suh wat esei, mgkin rmai bdk xnak dtg skolah..cbe suh tulis blog..kopem rmai nk dtg skolah..

cik intanurulfateha said...

~razman

.hee esok kite ajar doang "how to create a blog"
.lol

cik eykameow :) said...

hi teacher... :P ayu nyer dier..

.: wan r0hayaty :. said...

sye xsuke literature!!!
hahahahah

cik intanurulfateha said...

~cik eyka

.hee ayu ke? ;p

cik intanurulfateha said...

~wan

.literature pun x suke kamu ;p

LuVidA^^ said...

lepas ujan panas kn bese ade rainbow..
rainbow kn colorful..
so..nasi yg colorful kite pgl
nasi ujan panas..
:P

cik intanurulfateha said...

~luvida

.ouh mcmtu ke cikgu
.bru i tau ;p

[-suziey-] said...

nk gelak jap..kalko la plak..laluan keinsafan..hahha:p

cik intanurulfateha said...

~suziey

.haha kt situ ade byk artikel psal anti dadah n rokok
.kunun2 nk suruh budak insaf la klu lalu kt ctu ;p

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13