Saturday, August 15, 2009

.terima kasih kepada yang mengundi saya *anugerah budak paling cengeng*

.

MyEm0.Com

.mahu update seminit
*hee cukup ke seminit huhu*

.terima kasih kepada yang mengundi saya
.eh silap-silap

.terima kasih kepada kawan-kawan
.yang memberi kata-kata semangat
.dalam entry jiwa kacau sebelum ni

MyEm0.Com

.alhamdulillah
.setelah tidur yang lama
.start dari pukul 9pm sampai 630 am
.saya telah ok :)

.huuu sayang korang banyak-banyak
.tak sempat mahu cium sorang-sorang

.saya kena pergi sekolah hari ni
.walaupun weekend
.hari ni ada kursus untuk guru-guru
.tatahu la kursus apa

.ouh malasnya mahu pergi

MyEm0.Com

.tapi kalau boleh mengular,
.saya akan mengular
.sebab chacha ada masuk
.pertandingan mewarna dekat tadika
.saya mahu pergi sekodeng beliau

.hahaha confirm kalah!
.tak tengok pun dah tahu~
.hahahahaha~
*saya kakak yang sangat best kan?*

MyEm0.Com

ok lah, mahu iron baju dan mandi
.tata~

8 comments

[-suziey-] said...

umangaih..tido dr 9-630? tu tido gajah tu..eh silap..tido baby...ekekek:D

Heidi Shafiq said...

bosannye ari mggu kene keje..

cik intanurulfateha said...

~suziey

.hahaha dhsyat kan?
.skali skale kak ;p

cik intanurulfateha said...

~heidi

.tau xpe
.nk datink pun x dpt T.T

ynadona said...

chacha boleh!ape result nye ek?

cik intanurulfateha said...

~ynadona

.hahahah die x mo pegi
.pg td mama kejut die, tp die x mo bgun
.hahahhaha :))

cik eykameow :) said...

heheehe anda mmg kaka terbaek.! mwu jd kan anda kaka shaye juge buley?? hehe (wat muke ngade2..hahaha)

cik intanurulfateha said...

~cik eyka

.hahaha marilah syg menjadi adik perempuankuuuuu ;p

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13