Tuesday, September 15, 2009

.sorry to say but i have to~

.

JANGAN PAKSA AKU FOLLOW DAN LINK KAU. AKU PUN TAK SURUH ORANG FOLLOW AND LINK AKU. TOLONGLAH IKHLAS. JGN BUAT BLOG MCM FRIENDSTER, MY SPACE DAN FACEBOOK. AKU TAK SUKA.

.ganas tak?
.hahaha tu bukan ayat saya
.tapi ayat my best virtual buddy, saadah
.siap font merah lagi tuh~
.hahaha

.saya pun macam dia
.tak payah follow blog saya
.dan suruh saya follow blog anda semula

.sorry to say but saya ada cara saya tersendiri untuk berblog

.tak payah kumpul follower banyak-banyak
.bukan dapat award pun

.tapi kalau tiba-tiba mood saya baik,
.saya akan follow anda semula
.tu pun lepas view page anda
.kalau saya rasa saya suka, saya follow
.kalau saya tak suka, saya blah keluar

.dan kepada siapa-siapa yang saya follow,
.sorry if ade certain entry anda saya tak drop komen
.saya baca cuma tak tahu nak komen apa
.hehehe ^^

.sorry saya agak kurang sopan hari ni
.tapi saya tak nak jadi orang yang hipokrit~

.pstt~
.jangan cakap saya sombong tau!
.hiksss ;p

24 comments

ZARA 札拉 said...

hehehe~

daku pun camtu gak kadang2~

hanya follow kalau blog org tu best or dia sgt rajin berkunjung dan menjalin hubungan dengan kita~

Indera said...

hehehe..ganas2..dalam maknanya tuh.hahaha

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥ said...

huaaaa..... manyak sadis e2 ayat! nk trase ke x? x ke trase? trase ke x?....

imHepPie said...

haha bagus2..btol gak tgk ada certain org siap suh folo lgik..huhu...

sI tEDI said...

Kadang-kadang kita mahu orang lain jaga hati kita tetapi kita tidak menjaga hati orang lain!

kadang-kadang pula kita terlalu menjaga hati orang lain sedangkan hati kita orang lain tidak mahu jaga.

jadi ambil yang tengah-tengah.
Berpada dalam menjaga hati dan berpada juga dalam mengguris hati.

Salam Aidilfitri... :)

misz benida said...

ske la beg tu..
nk pnjm leh??
hehe..
*xpe..stiap org de cra,pndngan trsndri..its up t0 u..jnji enjoy..

cik ian@aH Lian~ said...

intan memang
s
o
m
b
o
n
g


lariiiiiikkkkkkkkkk!

LuVidA^^ said...

u tipu....
u pakse i follow u...



hahahhahaha...
men2 je...

aloh...kalau org tu pkse, wt bodow sudah....bukan die bole blasah kite pon..

:D

i tau komen i salu mepek.
tq.
=P

miela77 said...

Tak kisahla intan nak komen ke tidak blog k.iela yang penting hubungan alam maya kita berkekalan eh..coz not every follower k.iela terjah..x mampu de..

Meh tengok contest baru kat blog..if interested la

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN

~♥ cik intan® said...

~zara

.yerp
.agreed with u! (:

~♥ cik intan® said...

~indera

.hahaha mne de ganas
.lol!

~♥ cik intan® said...

~bukan sinderella

.hahah jgn la terase ;p

~♥ cik intan® said...

~imheppie

.haa tau xpe hoho

~♥ cik intan® said...

~si tedi

.oke :)

~♥ cik intan® said...

~misz benida

.err tu bukan beg i
.beg encik google hee
.yup, smua ade cara trsendri

~♥ cik intan® said...

~sis ian

.knp larik?
.de buat salah la tu ;p

~♥ cik intan® said...

~luvida

.hahaha u mmg
.suke out of topic tau! ;p

~♥ cik intan® said...

~kak eila

.oke~ nti kite tgk k (:

saadah saadun said...

gahahaha..
i suadh femes sekejap..
ok2..
tau tak pun..

nway, i mmg tak suka org paksa i pun..
x best kan?

~♥ cik intan® said...

~saadah syg

.mmg x best pown
.rse nk lempang laju2 je
.huhu

zura@iwan said...

betui2 intan....x semestinya kena pollow kan...biar depa arr...

noor afzan said...

betul tuh..
akakpun x bape suke orang minta kita follow2 nih..
kalau ada yang masuk, akak akan gi ushar dulu blog ornag tuh..
kalau suke baru le follow..

tapi, akak x de la seberani itu..
akak just ignore je la mesej2 begitu..

~♥ cik intan® said...

~kak zura

.btul tu kak! hehe

~♥ cik intan® said...

~afzan

.hehe kte x de la brani sgt sbnrnye
.juz ckp ape yg x puas ati je huhu
.ni da kali ke2 kite post psal hal ni kak

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13