Friday, March 12, 2010

.bangun pukul 830, mandi pukul 830, nak pergi kelas pukul 830

.

.sempat ke?
.confirm tak sempat!
.nak mandi dah 8 jam
.make-up 8 tahun

.memang tak sempat doe!

.kesimpulannya;
.lain kali jangan minum nescafe banyak sangat
.kan dah tak boleh tidur semalam!
T__________________T

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*

.p/s:
.terasa nak balik rumah petang ni
.dah rindu sangat sama chacha!

Photobucket

18 comments

CikLilyPutih said...

ala dulu k lily pun selalu buat cam tu, biasalah nak siapkn assignment belambakkan?

ZIANA ♥ FARREL said...

biar betik budak ni..ala..ponteng je..huahuahua..

~LP Lum~ said...

SALAM INTAN~

hehehe...... make up kna smpai 8 taun ke dik?? :p

helena's said...

mekap 8tahun!gerek ah!!

huaakakakaka!

sis mekap 8bulan jek!

miahaha


eh salah gelak!


hiahahah!

sharamli said...

eleh..alasan nak p0nteng la tu

Hazzy Ishak said...

penah gak jd mcm ni masa kat poli dulu
jenuh pejam mata
tapi tak leh tido gak

monica said...

cik intan hari ni ponteng ye??:P

Aus MeLankoLik said...

hahaha..
jadual paling ngeng..
hahaak

LuVidA^^ said...

kompem x sempat hahaha....

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~kak ziana

.betik la kak! huhu

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~lily

.assgnment belog kak
.kakakaka!

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~lp

.hahaha perumpamaan je tu kak ;p

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~sis hel

.wahhh gelak da same mcm mel ;p

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~sharmli

.haish mne de!

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~hazzy

.tu la pasal!

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~monica

.TERponteng ;D

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~aus

.haha tau xpe

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~ida

.heeeeeee~

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13