Tuesday, March 23, 2010

.siput babissss pun lagi laju!

.

.salam readers~

.siput babisssss

.sampai sekarang i pelik,
hina sangat ke sampai di beri nama siput babisss?

.kadang-kadang kesian kan?
.bukan salah ibu mengandung

.eh tapi kan,
siput babisss ni macamana dia membiak?
.bertelur atau beranak?

.errr pernah ke dengar telur siput babissss?
.macam tak pernah jerr
.zzzzz =.="

.tapi tak pernah nampak pulak
siput babiss melahirkan anak
.confused nyerrr!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.huh, actually i tengah mengalami
sindrom-duit-ptptn-tak-dapat-dapat

.ada orang cakap,
UiTM Jengka dah dapat

.ada yang cakap,
UiTM Shah Alam dah dapat

.ada orang cakap,
UiTM Bandaraya Melaka dapat hari ni

.tapi bila check account,
duit i masih lagi rm15 000
.cis! bila dia nak jadi bertambah lagi ni?
.i nak pergi melabur dalam ASB neh
*sila percaya*

.ok lah, nak pergi kelas
.walaupun ada MC, i tetap nak pergi kelas
*padahal kelas pukul 830 pagi tak pergi pun

.kah kah kah!

.bai! :)

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*

.psssst!
MC i sampai esok jer
.tapi tiba-tiba rasa badan macam sakit balik
.errr nak MC lagi bole?
.hehehe!

Photobucket

12 comments

mohdhairihassan said...

20% percent~

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~b syg

.cis, mata duitan punye boipren!
T______________T

Hazzy Ishak said...

mengada ni nak tambah MC
hak hak hak
alahai siput babi

CikLilyPutih said...

hah, bagi sket duit tuh, boleh gak jadi modal buat cendol nanti tau!

.::WaNiE::. said...

waaa banyakk cantikkkk..mc lagiii hahaha

||| PöJìé PööH ||| said...

femalas!
duit mau ek?
haha.
nih study mana?

helena's said...

sindrom tu sis penah alami..lebih kurang camni lah :P

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~hazzy

.hahaha bole la ;D

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~lily

.alaaa kak
.mne de duet
.duet tu nk buat kawen lah T__________T

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~wanie

.alaaaaaaa x cntek ke? ;D

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~pojie

.uitm bdr melaka kuikuikui~

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

~helena

.hahaha same plak ;p

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13