Sunday, September 19, 2010

.minyak gas satu tin, sumbu kasi lebih

.

Salam Readers~

Pergh, I tak tahu kenapa I emo sangat-sangat hari ni. Sumpah weh. Tak de nak cakap baik-baik. Semua orang I nak sumpah jadi peti sejuk yang banyak ais. Sedap, sejuk dan nyaman! Urgh!

Nak cakap sebab period, I dah habis period dah. Ni tak tau ah apesal rasa nak maki orang je ni. Grrr! Pagi tadi dah kena tegur dengan Boneka Tak Sakit. Dia cakap, I asyik emo je. Ah lantak lu ah boneka. Gua memang emo. Lepas ni gua nak pakai celak tebal-tebal, macam budak-budak emo tuh. Ah tak masal.

Grrr! Petang ni dah kena balik Melaka. Weh, Melaka tak best ok. Tak nak balik. Apesal I rasa semacam je ni. Serius mood untuk study ntah kemana. Mood raya memang lah tak ada. Arghh rasa nak makan budak. Makan budakk!!

Arghh rasa macam nak bakar je blog ni. Tiba-tiba geli pulak tengok blog warna pink. Eii..geli geli geli! Nak bakar blog ni wehh.

Uncle, nak beli lighter satu.
Lepas tu nak minyak gas satu tin.
Sumbu kasi lebih.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Weh, Jangan salah faham bai.
I nak bakar blog ni la
Bukan nak main mercun!
=.="

Bai!

Psst!
Weh apesal ramai gadis add gua dekat FB
Semua mutual friend dengan dia
Tsk.. Abes lah gua kena serang
nanti

Har Har Har!


13 comments

Cik Yuki said...

hehe g la blogwalking dlu.~
ilg an stress tu.

Anna Boleyn said...

nak siap sedia panggey bomba lerr cmni.

rilek c's.. :)

hamzah ian said...

haha.. abis la semua awek lesbian.. hoho

naz said...

orang di kehendaki lah ni. :) add lah i sekali. mana tahu mutual dengan dia jugak haha

Encik Tikus said...

takut bila gua baca entry nie o.O

CERITA LEBAT said...

pahal pulak nieh..haha

Hizami Rahim said...

erk.
awat ?
gi gelak2 dgn kwn2.
;)

/Dayah//Nurul/ said...

enttry ayat awk dah berubahla intan..terasa rok gitu, meh i try skit. gua hrp lu jgn marah gua add bf lu....kita kawan2 ssama je yea :) gile syiok pulak ayat gua ngan lu. hakha

iQaChumel said...

sis...
jum join dak emo.coollll.haha
argh..sis..pink mmg geli :P
sis...saba saba.xelok bakar2.

Nurul chumel said...

intan, i suggest u baca ni..
ini untuk motivasi diri i jugak..

http://www.cikgudahlia.com/2010/09/9-sebab-memang-allah-sengaja-menemukan.html#comment-form

shaye said...

mengucap cik intan. nanti tak comel da camane ;p

.s.o.f.i.a. said...

lu apakes nak marah2 bhai...... bikin buruk lu punya muka jer..... lu rasa berbaloi ke lu buruk kan muka lu sebab awek2 maya 'dia' bhai...????

(serius shit aku geli ngan bahasa aku tu.... he he...)

Rara Nasiha said...

beb,tenang k? nanti2 mesti oke punye. cuba jgn pk prkara yg buat kamu bgg tu.

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13