Wednesday, September 15, 2010

.perasaan sayang bertukar benci

.

Itulah yang aku rasa sekarang,
Aku rasa bodoh.

Cukup lah sayang.
Jangan "seksa" aku lagi.

Sebab biar lah aku faham sendiri
kenapa kau buat aku macam ni
SATU HARI NANTI.

Walaupun ianya sukar,
tapi aku cuba.

Walaupun aku cuma hidup dalam kenangan.
Biarkan aku sendirian.

Dan sekarang,
aku nak kau pergi jauh-jauh dari aku.

Tolong jangan bagi harapan palsu.

TOLONG PERGI
KALAU KAU TAK NAK KEMBALI LAGI.

Dan datang lah pada aku
bila kau betul-betul sayangkan aku. :"(

Jangan buat aku macam ni.
Please.


Aku rindukan senyuman itu.
Aku rindukan gelak tawa itu.

Kalau kau tak boleh kembalikan senyuman dan gelak tawa aku, aku masih punya kawan-kawan dan keluarga yang mampu beri aku semua ini.

Walaupun senyuman dan gelak tawa itu hanya kekal sesaat, tapi ianya sangat bernilai.

Terima kasih sayang sebab buat aku menangis lagi malam tadi. :)

Aku marah. Aku sedih tapi semua tu hilang sebab aku tak pernah lupa yang KAU pernah berada di tempat paling atas dalam hati aku.

I hate that I love and miss you.

Time will heal the pain.
insyaAllah :)

Bai!

Photobucket

18 comments

liyana aziz said...

sabar ek sis??? jangan sedih2.. apa yang jadi ada hikmah di sebaliknya.. be strong k..

~LP Lum~ said...

salam intan~

byk2 kan bersabar eik...

suzie rahman said...

salam intan.be strong dear..u bleh.

Isyraq said...

sis... banyakkan bersabar... semoga Tuhan sentiasa melimpahi rahmatnya ke atas mu...

Nurul chumel said...

syg..
sabar..
u kuat!!~

eyenul said...

sis..
jgnla sedey da.
semua org xnak tgok sis sedey ;)
chill!!!

CikLilyPutih said...

la sabo tau.. hgn sedey2 lagi okeh

intanurulfateha said...

@liyana aziz

baik :")

intanurulfateha said...

@~LP Lum~

kite cube kak wlupun slalu gagal :(

intanurulfateha said...

@suzie rahman

ok suzie~

intanurulfateha said...

@Isyraq

aminn~~

intanurulfateha said...

@Nurul chumel

kalau lah i btul3 kuat kan bagus :)

intanurulfateha said...

@eyenul

tp dia suka tgk sis sedey ;)

intanurulfateha said...

@CikLilyPutih

mcm nk gile kak :"(

sharifah fateha syed idris shahbudin al haj said...

bersabar la. awk masih muda. myk lagi awk akan tempuhi. myk2 kn bersabar ok

Anne Boleyn said...

u'll be better in time c's...
akin dengan diri sendiri. :)

intanurulfateha said...

@sharifah fateha syed idris shahbudin al haj

ok ;")

intanurulfateha said...

@Anne Boleyn

insyaALlah :)

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13