Sunday, October 24, 2010

.ianya ibarat perjalanan yang jauh

.

Salam Readers~

Setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan. Pada I, ianya nya ibarat satu perjalanan yang jauh. Dari selatan ke utara. Ada banyak perhentian. Ada banyak kawasan rehat. Ada banyak R&R.

Hubungan yang I maksudkan bagaikan tiada henti. Sampai di suatu simpang, pasti I membuat U-turn. Sampai di suatu simpang, pasti I akan belok.

Macamana nak sampai cepat? Macamana nak habiskan satu perjalanan yang jauh? Ada jer sebab perjalanan tu tak dapat di teruskan.

Mungkinkah I perlu mencari jalan mati
supaya perjalanan tu terhenti?

Bai!

24 comments

Nadzura Abdul Rahman said...

i loike!

intanurulfateha said...

@Nadzura Abdul Rahman

hehehe betul~~
kite mmg suke buat u turn kan? ;p

A-Y-I-E said...

perjalanan hidup kita ini bukanlah suatu perjalanan yang lurus sahaja. Selok belok itu sudah semestinya ada. Hanya orang yang sabar sahaja dapat merasai kemanisan hidup ini

BLOG-AYIE[dot]com

qilamahadi said...

kak intan
kita jgnla naik kete
kita naik flight
tkle nak uturn
ngeee

iQaChumel said...

ishk...penuh makna ni :)
di setiap penghujung jalan tu pasti
ada kebahagian menanti.
take care sis.

.s.o.f.i.a. said...

u-turn??? i loike!!!! =)

Heidi Shafiq said...

naek la kapal terbang..

let me fly u all around my world..

wuu~

HaFizRahMaN.com said...

intan..i rasa macam nak faham sikit je apa yg u nak maksudkan.hihi..

KimiCnoL said...

jgn pndng blkng..tgk dpn je..cmfrm x uturn..hehe

Mr feckry said...

carila jalan yang lurus

intanurulfateha said...

@A-Y-I-E

ye betul :")

intanurulfateha said...

@qilamahadi

tiket mahal!

intanurulfateha said...

@iQaChumel


semoga kite sme3 tabah!:)

intanurulfateha said...

@.s.o.f.i.a.

i pun hehehe

intanurulfateha said...

@Heidi Shafiq

i nk pegi dunia magika
dlm dunia magika, tiada apa yang mustahil ;p

intanurulfateha said...

@HaFizRahMaN.com

eh, ape yg u tau?

intanurulfateha said...

@KimiCnoL

tp i tetap pndang side mirror;p

intanurulfateha said...

@Mr feckry

sentiasa mncari :")

Nurul chumel said...

kadang2 kita kena pasrah dengan takdir cinta..

HaFizRahMaN.com said...

xde pape...saja wat2 tau..hahaa..ttba ja guna ayat ''Dari selatan ke utara. Ada banyak perhentian. Ada banyak kawasan rehat. Ada banyak R&R.''..mentang2 la baru ...upsss ..haaha

eykameow said...

suka ayat2 di atasss!!!!!!!

intanurulfateha said...

@Nurul chumel

=)

intanurulfateha said...

@HaFizRahMaN.com

hahahaha DIAM LAH!

intanurulfateha said...

@eykameow

hehe sis pun suke~

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13