Friday, October 15, 2010

.lirik tak boleh blah =.="

.

Salam Readers~

Korang terasa tak bila dengar
lagu ni dan amati lirik dia?

I tak terasa langsung
Lalalalala~~

Credit to : AreGya


Bai!

10 comments

nina said...

haha sis..sabar je la ngan lirik ni..i pon tak terasa.hihi..

Nurul chumel said...

i pun tak terasa..tp i suka ohh lagu ni..boleh dancing2..wow!!~

(: syai_sharif :) said...

HAHA sarcastic terlampau! :PPP

Mr feckry said...

ok la lagu tu

puteriqaizyan said...

hahaha..lawak2..:P

Kech Hidayah said...

hahaha.i tergelak bila dengar betul2 lirik dia.

Are-Gya said...

hehehe ade yg cikit2...=P

::ienafazlyna:: said...

nak ckp xde perasaan boleh?hehehehehe

IzzaH si pari pari said...

nak kate tak terasa,
sy bukan budak baik pon
so,mengaku jela selalu pegang2..heh!

*___*

.s.o.f.i.a. said...

nak kata tak terasa tapi nak lari sembunyik bley.....????

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13