Tuesday, December 21, 2010

.serba salah

.

1.35 am - 4.03 am

Awak buat saya rasa serba salah.
Dan awak tahu kenapa...

Ini bukan sayang namanya
=.='

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
BTW,
Terima kasih untuk komen korang semua
dalam entry ni

SPEECHLESS.

Nak buat sesuatu keputusan tu susah kan?
T_____________T

12 comments

mera zati M.z said...

hurmmm..tol2
sabar sis~~tenang :)

NuSaNa NoSa 91 said...

yezza~ mmg pyh pon nk wat keputusan.. mmg pyh bila berada di p'simpangan.. huk3~
tp, akak buatlah keputusan yg terbaik utk akak.. akak dh semakin mtg, kn?? akak dh bljr drp pnglmn, kn? dan akak tau apa yg terbaik buat akak, kn?? berdoalah kpd DIA, mohon petunjuk.. keen doakan yg terbaik buat akak.. ^_^

Zakiah Adun said...

KITA NI SENASIB LAH... HURMMM... HATI PERLU KUAT! YEAH! :(

chenta aziearem said...

totally true.. huu..

.::WaNiE::. said...

napa ni intan

sini hug meh

cik nur said...

wat keputusan pikir ya mana terbaik untuk dri sndiri yer :)

wa kaljis said...

Mmg bukan senang nak wat keputusan lebih2 lagi yg melibatkan sesuatu yg kritikal.. Tp kepadaNya kita merujuk dan mintak petanda semoga dipermudahkan segala keputusan.. :)

The Nurul said...

intan kena kuat nak buat keputusan, kena doa banyak2 :)

cikpepel said...

take ur time...make de right decision...

kella said...

kuatkan hati..
sujud pada yang Esa dan minta padanya ketenangan yang hakiki..
InsyaAllah akan mendapat ketenangan yang sebenar..
memang susah untuk membuat keputusan.. tapi untuk meneruskan hidup, perlu ada keputusan.. minta bantuan dari Allah.. :)

semua sekeliling kita, waima yang telah dipunyai kita ini hanya pinjaman semata mata... perasaan juga adalah nikmat dan pinjaman sementara dari Allah.. kasih yang kekal hanya untuk Allah..
kita kena redha..
(bercakap untuk diri sendiri juga ni! sebab diri ini pun tak sekuat mana.. )

semoga kuat ya!
hadapi hari mendatang dengan kuat!

take care.. :)

Amy Abdul Rahman said...

betul tu, bukan senang nak buat sesuatu keputusan. erghh

Saybee said...

membuat keputusan itu mudahh , tapi , menjalani hidup dgan keputusan y tlah dibuat , itulah yang sukar . be strong ! :)

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13