Saturday, December 11, 2010

.sindrom matang :-)

.

Salam.

Malam semalam, kitaorang satu family pergi makan makan dekat seafood restaurant. Sedap! Sedap! Sedap! Walaupun mahal, tapi sedap. Worth it lah kan? :-)

Kakak yang comel.
Adik-yang-nak-kena-penampar-buat-muka-macamtuh!

Adik yang gedik.

Haish, ape lah nasib I ni kan.
Dapat adik yang gedik gedik jer :P

Motif ambil gambar depan pintu bilik sendiri?
(Pahsmina tu beli kat Ayunar)

Err..tak de motif.
I pun tatau apesal semalam tak banyak snap gambar

Rugi tul =.=

Tapi mungkin sebab I dah 24 tahun dan I dan mempunyai sindrom matang untuk tidak gedik mengambil gambar dekat semua tempat yang I pergi seperti selalu :P

Ah pedulik!
Kejap lagi I nak kuar lepak dengan kawan.
Nak pergi Melaka! Yeayyy~~

I AKAN PASTIKAN MEMORY HANDPHONE I FULL!

Hahaha :P

10 comments

Cahaya Kehidupan said...

wow,nak g melaka...jom2..hehe..cahaya mmg asal melaka..so mmg tiap2 hari g melaka..lalala dush3...=P

mimizuzuhaha said...

wah seluar pink sama cam tudung. sesuai =)

fiq said...

wee...selamat melangkah ke alam yg lebih matang =)

Syazwana said...

bergambar itu seronok!
heee :)

Heidi Shafiq said...

nasib baik x snap pic byk2.. nk muntah tgk pic perempuan tua.. :P

Nur Areefah said...

haha mmg muka adik u tu mcm nak kena penampar xD

latest entry : jom masuk pertandingan ratu cantik yang halal

LORD ZARA 札拉 said...

Bagi memory full katanya~

=P

Diba Chan said...

nak itot gi melake~~

hamzah ian said...

g melaka tak ajak.. grrr

Aida Fanna said...

happy burfday sis!

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13