Wednesday, February 9, 2011

.saya rasa intan patut....

.

Salam.

Time entry ni di taip, jam menunjukkan pukul 4.08 petang. Cuaca petang ni sangat lah tak best. Panas bahang rasa macam duduk dalam oven! Kalau I ni sejenis biskut, mesti sedap kalau korang nak makan I dengan air kopi. =.=' 

Tadi kelas habis awal sebab batal pulak last minute. Setiap hari rabu, petang tak ade kelas. Esok ada kuiz tapi ashane nak study tengah tengah panas macamni. Memang confirm tak boleh focus. Nak tak nak, kena tunggu waktu malam.

Time macam ni lah rindu nak balik rumah Muar. Baring sorang sorang atas katil yang empuk. Waktu siang yang sejuk. Malam pun best. Nak tidur pun best jer rasa. Kalau kat sini (rumah sewa), bila siang panas gila pork. Malam pulak sejuk gila pork. Lama lama lama, I jadik gila pork. =.= Kalau tidur tak selubung dengan selimut, tak pakai stokin and tak pakai sweater, rasanya pagi esok nya dah beku kot. Sedap bila letak diri sendiri dalam air milo  =.='

Lakonan semula keadaan bila mahu tidur :-P

I ingat nak basuh baju tapi mesin basuh dekat rumah sewa ni rosak. T___T So, kena lah basuh pakai tangan. =.=' Tak kuasa noks nak pergi dobi time panas panas terik macam neh.

Dah lah berukbad I tak boleh guna. Dasar beruk betul. Rasanya belum kena barred lagik tapi tak boleh guna. Sekarang ni pun I pinjam berukband kawan I. Haish, tensen tul rasanye. Rasa macam nak makan orang jer. Grrr!

So, korang rasa apa yang patut I buat dalam keadaan macam sekarang ni? Sila isikan tempat kosong dalam ayat berikut, tidak melebihi 15 patah perkataan dan post as a comment.

"Saya rasa Intan patut........"

Ok, bai! :-P

15 comments

::cikjuju::◕‿◕ said...

saya rasa intan patut....dok kat KBM aje!!heh

sis intan kate KBM sejuk dok sane..mlm skit baru balik..heh..:P

♥yaya budak suka embun♥ said...

sis patut g mandi
hahaha ;p

suffer8zine said...

saya rasa intan patut ambil saya di Melaka Sentral menuju ke tempat gath. boleh?

Terkini : Fakta Menarik Tentang Tidur

Nurul chumel said...

Saya rasa intan patut pegi melantak bersama nurul. Sebab nurul tgh tak boleh tido even malam kang beliau kerja overnight shift. Dan keadaan beliau sgt membimbangkan kerana beliau kelihatan sgt kebuluran..
tolong! tolong!!

chikova said...

saya rasa intan patut... bertukar mnjadi action karmen yg leh g kutub utare tyme panas dan g gurun sahara tyme sejuk,
err boley ke tu?

ria said...

banyakan sabar n senyum jjer. . hahaha
setiap dugaan ader hikmah. .

ria said...

banyakan sabar n senyum jjer. . hahaha
setiap dugaan ader hikmah. .

budAK sENgaL said...

saya rasa sis intan patut "msj ngn super k untuk sejukkan diri" ..

heheheh .

Zyash said...

Cube masuk kat dapur...carik peti ais....bukak pintu peti ais....pastu duduk mencangkung depan 2...hahahhahaha...kalau penat leh duduk bersila.., penat duduk amik bantal pulak...baring depan peti ais yg pintu'y terbuka...

ahsfantasy24 said...

patut?
hehe sila bersabar darling :)

Terjah anak mata:
Amaran, untuk wanita sahaja!
Holiday: Kau suka naik basikal?

♥ QaseH ♥ said...

blik muo,,,blh cm tu

enyheartsdiamond said...

saya rasa intan patut main masak-masak :)

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

saya rasa intan patut... (nak jugakkan)

sis beli je blanket yang tebal untuk malam...
petang panas, duduklah pakai singlet je... tapi jangan keluar pakai singlet, seksi... hehehe...

berukbad memang sekarang laloklah sis... dekat rumah OE hari pun pun buat hal jugak... tak tahulah nak atasi macam mana kan...

(n_n)

emieysandra said...

saya rasa intan patut BACA KOMEN SAYA!


yeay! dah bace kan sis ;P

syafiQakarim said...

saya rasa intan patut tido sambil
bermimpi kan super k dan anak anak
yg akan dtg ;p
intan,imy la..haha.
ampun sis ;p

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13