Friday, March 25, 2011

.4 sebab kenapa saya jarang kemaskini belog :)

.

Salam.

Hari ini, saya nak menulis cerita di dalam belog menggunakan 100% bahasa melayu. Walaupun bahasa melayu saya teruk, saya pedulik ape. Cakap omputih pun gagal, cakap melayu pun sama. Ah, lantak lah! Hikhikhik. 

Sejak akhir akhir neh, saya jarang sangat nak tarikh atas di dalam belog ni. Saya tak tahu kenapa. Kalau dulu, sehari boleh taip macam macam cerita. Sekarang ni, sehari satu cerita pun payah nak taip. =.=' Tapi setelah saya membuat penyiasatan, akhirnya saya tahu jugak kenapa. Anda mau tau? Kalau tanak pun, saya nak bagi tau jugak. Peduli hape. Ini kan belog saya. Wek! :-P

1) Internet.
Kalau saya duduk dekat rumah sewa, sumber internet adalah dari jalur lebar celcom. Ianya sangat lah lambat. Kalau nak tengok tiub awak, mak aii, lambatnya lah dia bergerak. Grrr.

2) Sibuk dengan kuliah.
Saya pelajar di UiTM Kampus Bandaraya Melaka. Jadi, haruslah pelajar yang cemerlang, gemilang dan terbilang yang baik serta comel seperti saya akan sibuk dengan kuliah, latihan di rumah, kuiz, ujian dan macam macam lain. Keh keh keh.

3) Cerita cinta.
Saya kan gedik, jadik kalau saya tertulis cerita jiwang jiwang ala ala Romeo mesti mati mesti lah semua orang menyampah dan menyumpah nyumpah saya. Saya tak nak kena sumpah menjadi peti ais. Kalau sumpah menjadi internet yang laju, mesti seronok :)

4) Alasan alasan lain.
Eleh intan, kalau dah malas tuh, malas jugak. Tak payah nak bagi alasan segala bagai. Ingat orang percaya ker? Keh keh keh. 

Ok bai.
:)

13 comments

♥yaya budak suka embun♥ said...

malas update kot. haha :P

Natasha said...

alasan...alasan...alasan...masa habis dgn irfannnnnn jerrr.... bweekkkk

amy syifa said...

tulis la entry byk! sy suke bace! :))

Nurul chumel said...

kita sama babe! :)
Hidup malas!

dark r0se said...

haha..intan ni sangat kreatif! baguih3~:) ros tunggu jek next entry intan tau!;)

syafiqashafie said...

hahaha..cmtu ghupenye...hihihi...

niDa said...

cewaahhh.. ahahaha.. alasan alasan.. eh betul la ni kan alasan. ok xpe..

princess fairy fer said...

salam sis. saye silent reader sis intan selame nie. da setaun. ehehe. suke je bace blog sis. update la salu. sal kisah cinta ngan super K paling sy suke =)

Puteri Iqa Izyan said...

jgn malas2 sis. :))

syafiqakarim said...

sis......
internet tu sokong.!!!
haha.rindu gila kot.
hormon sis x oke tu few days ni ;p

Nadzirah said...

comel la cik intan nh. sebab bagi alasan kenapa tak update. teringat zaman skola2 dulu. sebab kene bagi alasan kenapa tak siap buat kije sekolah. hihi.

updat la pasal chacha ! musti dia makin comel kan?

NoRMa aZurA iSMaiL said...

hehehehe...bagus tol...alasan xsempat nk update entry...

enyheartsdiamond said...

alasan saya = fyp :p

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13