Wednesday, March 9, 2011

.dah lama tak nanges

.

Salam.


I tak tahu lah apesal I sangat emosi bila tengok video ni. Sangat sedih. Nanges tak berhenti-henti. Dem ah. Korang tengok lah video ni sampai habis. Lembek betul I neh. Dengar lagu, tengok video pun boleh melalak lalak. Isk..

Kepada yang berkenaan,

Terima kasih sebab pernah, masih dan sentiasa menerima saya seadanya... Dan kamu tak pernah mempersoalkan 'tentangnya'... :-)

Ok bai. 
Nak nanges puas puas.

11 comments

niniem said...

kte teman awak nanges nak? :')

Hanafi WangZi said...

eh. jangan nanges. nanti xsuweet. ;)

♥yaya budak suka embun♥ said...

sweet gila lagu ni..tapi yaya tak nanges..HOHOHO :p

Rara Nasiha said...

dear, takmo nanges. kesat air mata tu oke. :)

Cik Mary said...

jangan ar nanes. dugaan datang kejap2 jeee. nanti akan okeh.senyummm =)

aLya maNip said...

tamo la nanges2 k.intan..nnt nak jadi pengapit.. :)

nurhidayah said...

chris medina tuh peserta american idols ea ???
huh sedih la lagu ni

Athirah Ahmad said...

saya pun nanges jugak tgk video tu. cdeyh sgt. :(

suffer8zine said...

x boleh nk nangis pulak

Terkini : Siaran Langsung Malaysia vs Pakistan Dibatalkan

✿ CikCimi said...

xlepas3 ag play.
dang~

Raidatul Auna said...

nk nanges gak. =(

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13