Monday, August 22, 2011

.kite tak kan pernah penat

.

Kite : Kite geram lah dengan dia tuh. Bla bla bla... *membebel* Haish, penat lah marah.
Kawan: Saya pun penat dengar. Hehe. But I know, u love him much right?
Kite : Hm mana awak tau?
Kawan : Yes, u are.

Ada seorang lagik kawan kite pernah cakap,

Perempuan ni memang susah kite nak jaga dia. 
Tapi dia tak kan pernah penat untuk sayang kite.

Yer betul.
Kite tak kan pernah penat sayang awak.

Kite bukan Intan Nurulfateha
kalau kite ubah cara kite sayang awak!
:-)

Cinta dengan orang yang tak mencintai sama seperti bercinta dengan pokok kaktus. Makin lama kau sayang dia, makin menebal ketajaman durinya.

Dan kite rasa, kite bukan bercinta dengan pokok kaktus. 
Kikikiki. :-P

** Nak sambung buat biskut coklat chip. Tata! 

13 comments

starzieti said...

betul tuh. pmpuan tak penat sayang org yg die syg. :D

Edy Fee said...

sedap perumpaan tu..cinta pokok kaktus.ahha

ninie_azriena said...

wee...pompuan ni mmg lain sikit..
luar kata marah, tapi jauh di dasar hati, dia mmg takkan berhenti sygkan org yang berjaya mendapat cinta dia..
lelaki kena peka lah...(n_n)

tieha ismail said...

betulll....hurmmm perempuan ni senang sangat hatinya nak sayang seseorang walaupun macam yang pernah diterima

cik nur said...

comel :)

bella_bumbum said...

agree. perempuan kalau sayang lelaki tu habis hempas pulas, lelaki pulak? hmm

Encik Psychopath said...

sy nak cookies !

merahitujambu said...

dh buat kuih raya la..sy minggu depan insyALLAH..nk doodle free jom laa

adeeb khairudin said...

betul!!! ponpuan kalo dah syg syg gilee.. sokong kak intann!! >.<

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

kiter pun tak~ :)

eykameow said...

ayat tu...betul sangat! pinjam eh! =)

p/s: sisss meh post sikit kat eyka meh! nak rasa gak air tgn siss...wuwuwuw

cikcimi said...

cinta intan berlian. #eh
:P

enyheartsdiamond said...

saya bukan ernie syafika kalau saya berhenti mengejar awak ;)

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13